CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, 19 December 2011

DURIAN

assalamualaikum....


skunk musim durian right?? ase nyew lau ad timbang yg boleh track badan ni penuh ngan ape kompem durian yg bnyak nyew... makcik aku asyik suh ambik durian jew... aku lak jenis pantang.. PANTANG nampak durian...aku boleh abis kan 1bijik durian sorang2 jew.. haha... durian2 kepala saya pun sudah pening.. sebab nyew suhu badan dah tinggi nieyhh... korunk suke x durian mangkor?? yum2 aku suke giler but jgn lah mangkor sgt..ala2 je cukup lahh... ehh taw x mangkor tu ape??  mangkor tu makne nyew durian tu keras xlembik.. mcm tuh la...tp xde la pulak keras mcm batu..


                  
yum2 sedap giler...

dalam peti ais bukak je semerbak bau durian ades..kadang2 pening gak aku...menu umah aku pun 2 3 minggu ni semua durian..nasi durian, kuah durian ,cucur durian .... adoi..... parokkk!! ape2 pon i like DURIAN!!! hahaha...

p/s:rugi lau x suke durian.. org cina pon mkn durian taw... :)

peace yoww!!

0 wish eka slimm: