CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 16 February 2011

     Sibuk.Aku memasukkan pakaian dan barang keperluanku ke dalam beg.Cukup untuk seminggu agaknya.Sedang berkira-kira barang yang harus aku bawa.Pintu bilikku diketuk.aku menoleh.Terpacul muka Zana disebalik daun pintu yang terkuak sedikit.
                "yes,gurl,what's up?"tanyaku sambil membelek-belek pakaianku di dalam beg.
                "Dah siap??"
               "Entahlah,kau da siap?"
                "Dah..mm,ok la ni..dah cukup aku rasa."kata Zana.
               "Betol ni ok..kalau macam tu aku nk mandi kejap"kataku sambil mencapai tuala yang tergantung di penyidai.
               "hah!apa lagi ni?Pergilah keluar nak tunggu aku mandi ke?"sergah aku sambil melihat Zana yang sedang tersipu-sipu memandang aku.

0 wish eka slimm: