CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, 17 December 2011

BERSATU weyh BERSATU !!

assalamualaikum....


  selamat bercuti to budak2 skolah...da nk abis cuti bru wish kannnn...huhuhu.. xpe its oke lambat dr xlangsungkan..... :)




"Hubungan orang mukmin dengan orang mukmin yang lain, adalah seperti sebuah binaan, yang saling kuat menguatkan antara satu sama lain". (Al Thabrani)''


  kenapa kite perlu berpecah..bersatulah untuk mewujudkan umat islam yg teguh.. lihat bangsa lain..bersatu untuk mengukuhkan kehidupan mereka...perpecahan antara umat islam ini umpama PISAU CUKUR...pisau cukur kepada agama.. disebabkan persaingan tu kita mengetepikan agama..agama menyeru supaya kite bersatu TAPI kenyataannya kita sudah berpecah itu da kire ketepikan ape yg diseru oleh islam..kutuk mengutuk n tuduh menuduh antara satu sama lain tu ape?? agama ada suruh kew?? setahu aku xde!! kita dok bergaduh rebut sana sini yg untung org lain.. depe kuasai semua...tanah,pertanian,perniagaan..kita??? baju melayu jew yg ada!! aku pon pening..adess...


nilai2 lah sendiri ekk...bersatu or berpecah ? org lain seronok tepuk tangan tgk bangsa kite mcm ni.. tggu mase je depe nk masuk jarum...aku xnk lalui zaman jajahan!! jajahan xbermaksud org barat memerintah kite but yg kt dlm ni pun boleh jajah kite... aku xnk la nnt bangsa kite semua terkemut2..time tuh parohh...


p/s: xtuju kat sape2..but senario kite skunk ni banyak sgt yg berkumpulan n xmau bercampur sekali.. kat skolah pun aku ada nmpak ber-group2 nieyh.. xpahammmm!!


peace yoww!! :)



0 wish eka slimm: