CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 28 July 2011

KerDiL...

Bila aku terfikir kenapa aku begini,
aku terkenang masa silam yang buat ak jadi begini,
bila aku terkenang masa silam yang buat aku jadi begini,
aku terimbau dosa semalam yang buat aku jadi begini,
aku tak minta semua ini,
TAPI kenapa ini jadinya.

Kesilapan demi kesilapan terus terukir,
diari hidup semakin menebal,
TAPI
dimanakah keharumannya,
bila aku terkenang masa silam,
terasa diri ini kerdil,
terlalu kerdil,
walaupun hari berganti hari,
aku masih tetap dititik yang sama,
tidak pernah bergerak .

Sesekali ingin mengapai bintang dilangit,
tapi manakan mungkin,
insan sekerdil ini,
tak tergapai sinar cahayanya,
hanya mampu melihat kegemerlapannya,
hanya mampu memuja keindahannya,
masih tidak mampu berbuat apa-apa,


                                                                                                                                     by:syafieyyka..

2 wish eka slimm:

fynahere said...

manusia tak sempurna =)

syafieyka_ff92 said...

yeah..thats right